برترین طراحان دکوراسیون داخلی در سال 2019

مقالات
۲۷ فروردین

دنیای طراحی دکوراسیون داخلی دائما در حال تغییر است. هر ساله روش‌های جدیدی معرفی شده، مکان‌های جدیدی به مراکز الهام‌بخش برای طراحی تبدیل شده، سبک‌های نو و تازه ایجاد شده و فناوری‌های مدرن در حال تکامل این صنعت هستند.

اما بالاتر از همه این است که بدون شک مهمترین ابزار طراحی خود طراحان دکوراسیون داخلی هستند. بهترین طراحی‌های دکوراسیون داخلی دنیا در درجه اول به واسطه طراحان آن‌ها به وجود می‌آیند. در این جا قصد داریم برخی از برترین طراحان دکوراسیون داخلی دنیا در سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی کنیم.

برترین طراحان دکوراسیون داخلی در سال 2019

بنت لایفر (Bennett Leifer)

بنت لایفر که به واسطه طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس یک برج در اکتبر سال ۲۰۱۸ شهرت فراوان یافت، یکی از برترین طراحان دنیا به شمار می‌آید. او در سال ۲۰۱۹ در ایالت و شهر نیویورک به کار خود ادامه داده و طراحی‌های مدرنی را ایجاد کرده است.

استودیوی دیوید کالینز (David Collins Studio)

استودیوی دیوید کالینز با سه پروژه عظیم خود، یعنی بار جورج در هتل سنت پانکراس رنسانس، رستوران و بار کریج در هتل کرینتیا لندن و طراحی مجدد رستوران فرانسوی در هتل لانگام، در سال ۲۰۱۸ به عنوان یکی از برترین استودیوهای طراحی داخلی شناخته شد. این استودیو با پروژه‌های تجاری و مسکونی دیگری همچون طراحی مجدد رستوران هارودز و همچنین طراحی یک دپارتمان مدرن و بسیار مجلل به وسعت ۴۱۰۰۰ متر مربع برای هارودز در سال ۲۰۱۹ به کار خود ادامه داد.

بلینی نورث (Blainey North)

بلینی نورث در سال ۲۰۱۸ طراحی یک ملک باورنکردنی در کنار دریا در شهر سیدنی استرالیا را با یک سبک بسیار خاص به پایان رساند. به واسطه این طراحی، او در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه بین‌المللی طراحی دکوراسیون داخلی و معماری شده و در سال ۲۰۱۸ به عنوان یکی از فینالیست‌ها در جشنواره جوایز طراحی بین‌المللی و جامعه بریتانیا انتخاب شد. در حال حاضر او پروژه طراحی یک هتل ۵ ستاره، یک پنت هاوس و یک کشتی تفریحی فوق لوکس را در دست اجرا دارد.

کارلایل دیزاینز (Carlyle Designs)

جوردن کارلایل، مدیر ارشد شرکت کارلایل دیزانیز، از ابتدای سال ۲۰۱۹ از تمام پتانسیل خود در زمینه طراحی داخلی استفاده کرده است. این طراح اهل نیویورک در حال حاضر یک مجموعه طراحی مبلمان جدید به نام Carlyle Collective را راه‌اندازی کرده است. در پروژه‌های مسکونی کارلایل دیزانیز می‌توان ویژگی‌های طراحی‌های طراحانی از جمله Scala Luxury و نورپردازی‌های منحصر به فرد آتلیه Demichelis را مشاهده کرد.

فریس رافاولی (Ferris Rafauli)

فریس رافاولی یک طراح فرانسوی است که طراح‌های او دارای تم‌های سنگین و مردانه (استفاده از رنگ‌های تیره و سنگین و متریال محکم و مقاوم) است. این طراح توجه وسواس‌ گونه‌ای به جزئیات کار دارد و تاکنون پروژه‌های بسیار بزرگی را انجام داده است. او بر طیف گسترده‌ای از طراحی‌ها از مبلمان و دکوراسیون داخلی ساختمان گرفته تا محوطه سازی، تمرکز دارد.

استودیوی دیمور (Dimore Studio)

استودیوی دیمور در دسامبر ۲۰۱۸ با اجرای یک پروژه برای برادران کیتن، بنیان‌گذاران Dsquared2، به بهترین شکل کار خود را در آن سال به پایان رساندند. سال ۲۰۱۸ برای استودیوی دیمور با طراحی‌های زیاد و مختلفی همانند کلوپ هنری لئو در لندن همراه بود. این استودیو همچنان به عنوان یکی از موفقترین استودیوها در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی به کار خود ادامه می‌دهد.

الیسیون (Elicyon)

استودیوی الیسیون در غرب لندن در سال گذشته پروژه‌هایی همچون طراحی یک آپارتمان مجلل در سواحل جمیرا در دبی و یک خانه بسیار شیک در شانگهای را به اتمام رساند و به نظر می‌رسد که این روند برای استودیوی الیسیون ادامه خواهد داشت. این استودیو اکنون در سال پنجم خود، در حال انجام پروژه‌هایی در سری لانکا، بمبئی و همچنین در دبی است. پروژه جدید این استودیو در دبی در قالب یک پنت هاوس ۳۰۰۰۰ متر مربعی است.

الیزابت متکالف (Elizabeth Metcalfe)

الیزابت متکالف، طراح دکوراسیون داخلی کانادایی، دلیل موفقیت‌های خود را در این زمینه، سادگی و ظرافت موجود در طراحی‌های خود می‌داند. در سال قبل، او به واسطه انجام پروژه Gordon Woods توانست دو جایزه املاک کانادا و املاک بین‌المللی را از آن خود کند. او همچنین توجه بسیاری از طراحان و نویسندگان معروف، از جمله اندرو مارتین را به خود جلب کرده است.

کریستین لیاگر (Christian Liaigre)

کریستین لیاگر، یکی از طراحان معروف در زمینه دکوراسیون داخلی که به واسطه سبک خاص و خطوط مینیمالیستی شهرت دارد، در سال ۲۰۱۸ مشغول راه‌اندازی یک مجموعه مبلمان حیرت‌انگیز بود. طراحی‌های او برای رستوران Imperia Treasure در شهر لندن یکی از معروفترین کارهای این طراح است که در ماه دسامبر افتتاح شد.

مقالات مرتبط
روانشناسی رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی
۲۰ بهمن
مقالات

روانشناسی رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی

طراح برای طراحی دکوراسیون داخلی، موارد زیادی را در نظر می‌گیرد. یکی از این موارد رنگ‌های به کار رفته در طراحی هستند. جدای از اهمیت رنگ‌ها به لحاظ بصری، و هارمونی که با یکدیگر ایجاد می‌کنند، رنگ‌ها به لحاظ روانشناختی نیز اهمیت دارند. رنگ‌ها بر ادراکات سیستم عصبی ما تاثیر گذاشته و باعث تشدید برخی حالات و روحیات می‌شوند.
اهمیت طراحی کابینت در آشپزخانه
۱۹ آبان
مقالات

اهمیت طراحی کابینت در آشپزخانه

آشپزخانه یکی از جذاب‌ترین و پرکاربردترین فضای منزل است و از آن به عنوان قلب تپنده‌ی خانه یاد می‌کنند. این قسمت از خانه برای خانم‌ها اهمیت بیشتری دارد.چرا که روزانه زمان زیادی را در آشپزخانه صرف می‌کنند. بنابراین دکوراسیون این فضا از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در انتخاب وسایل و چیدمان آن‌ها دقت کافی داشت. کابینت‌ها یکی از اصلی‌ترین اجزا در دکوراسیون فضای آشپزخانه هستند. علاوه بر کاربردی که برای قرار دادن وسایل دارند، نباید تاثیر آن‌ها در دکور و زیبایی این فضا را نادیده گرفت. از این رو طراحی کابینت‌ها امروزه امری تخصصی و نیازمند تجربه و مهارت کافی است.
تاثیر چیدمان مبل در طراحی دکوراسیون داخلی
۱۲ مهر
مقالات

تاثیر چیدمان مبل در طراحی دکوراسیون داخلی

امروزه درمنازل، ادارات، دفاتر و .... طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته می‌شود. تعداد بالای متخصصانی که در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می‌کنند، در این زمینه تحصیل کرده‌اند و از این راه کسب درآمد می‌کنند، نشان دهنده پردرآمد و جذاب بودن این شغل است. در این مطلب می‌خواهیم درباره چیدمان مبل و تاثیر آن در طراحی دکوراسیون داخلی مواردی را بیان کنیم. زیرا با وجود تنوع مدل‌ها و سبک‌های مختلف، یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها چیدمان مبلمان به سبک‌های متفاوت است.


نمونه پروژه‌ها